• فارس، شیراز، دانشگاه شیراز، بلوار فناوری
  • info@viraasr.com
طراحی وبسایت فروش گیفت کارت

اسکریپت فروش گیفت کارت ویراگیفت ViraGift

اسکریپت فروش گیفت کارت

اسکریپت فروش گیفت کارت ViraGift محصولی جدید از شرکت ویرا عصر اوراسیاست که خدمات لازم برای انجام پرداخت کلیه کارت های اعتباری، خرید انواع گیفت کارت، پرداخت های ارزی و حساب های بین المللی را برای شما فراهم می کند. ما در ویرا گیفت تلاش کرده‌ایم که محصولی جامع، امن و هوشمند را طراحی کنیم تا بدین وسیله کاربران ایرانی بتوانند کلیه امور مربوط به پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهند.

چنانچه قصد دارید کسب و کاری به جهت تسهیل دسترسی کاربران به خدمات ارزی و ارتباطات بین المللی را راه اندازی کنید، ویرا گیفت تمامی قابلیت های لازم را برای شما به طور کامل فراهم کرده است.  در ادامه با معرفی بیشتر ویرا گیفت با شما هستیم.

  • مشاوره تخصصی

    با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیازهای شما یک پروژه با کیفیت و امن را برای شما ایجاد کنیم

  • قیمت منصفانه

    با ما تماس بگیرید و قیمت را با توجه به پروژه و بودجه خود تنظیم کنید.

معرفی خدمات قابل ارائه دراسکریپت فروش گیفت کارت ویرا گیفت

پیش از معرفی لیست خدماتی که در ویرا گیفت برای کاربران قابل ارائه است می بایست شما را با مهمترین ویژگی ویرا گیفت آشنا کنیم. پنل مدیریت اسکریپت ویراگیفت(ViraGift) به گونه ای پیاده سازی شده است که شما هیچ محدودیتی در ارائه خدمات مالی و ارزی نداشته باشید و نیاز به هیچ گونه توسعه کد در سمت بک اند توسط برنامه نویس نیست. در طراحی وبسایت خرید و فروش پول های الکترونیکی ویراگیفت، از سیستمی به روز و داینامیک استفاده شده است تا شما به راحتی انواع محصولات را به وبسایت خود اضافه نمایید و فیلدهای توضیحات آن محصول را با توجه به نیاز خود، تکمیل کنید.

این بدان معناست که شما هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید با ایجاد فیلد های مشخص، محصولات جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کرده و آن را به بازار ارائه کنید. حتی می توانید خدمات خرید بلیط هواپیما، قطار و.. را نیز در وب سایت خود داشته باشید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، تنظیم پنل مدیریت ویراگیفت جهت اضافه کردن محصولات است.

این ویژگی در کنار رابط کاربری ساده و قابل فهم به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، محصولات متعددی را ارائه بازار کرده و با توجه به نیاز خود سفارشی سازی لازم را جهت افزایش درآمد وبسایت فروشگاهی خود اعمال کنید.

خدمات قابل ارائه در اسکرپیت فروش گیفت کارت ویرا گیفت در یک نگاه

خرید گیفت کارت بازی ها

خدمات ویزا کارت، مستر کارت، کردیت کارت

خرید گیفت کارت پرداخت آنلاین

خرید گیفت کارت اپلیکیشن

پرداخت سرویس های خارجی

پرداخت سرور مجازی

پرداخت اکانت های پرمیوم و تریال

پرداخت بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل

پرداخت های دانشجویی و آزمون های بین المللی

خدمات افتتاح حساب و خرید و فروش پی پال

خدمات افتتاح حساب و خرید و فروش پرفکت مانی

خدمات خرید و فروش دلار اسکریل

تکنولوژی استفاده شده اسکرپیت فروش گیفت کارت ویرا گیفت(ViraGift)

به مانند سایر محصولات شرکت ویراعصر، اسکریپت خرید و فروش گیفت کارت و پول های الکترونیکی نیز با بروزترین و قدرتمند ترین زبان برنامه نویسی ممکن ایجاد شده است تا تجربه ی کار با یک محصول حرفه ای برای شما فراهم گردد. در سمت بک اند، از زبان Nodejs فریم ورک Nestjs و پایگاه داده Redis استفاده شده است و به منظور حفظ یکپارچگی، سورس کد به صورت میکروسرویس پیاده سازی شده است.

در سمت فرانت نیز از زبان Nextjs و Tailwindcss استفاده شده است و کدها به صورت Clean Code میباشد.

قابلیت های پنل مدیریت اسکرپیت فروش گیفت کارت ویرا گیفت(ViraGift)

پنل مدیریت ویرا گیفت بسیار جامع بوده و شامل بخش های متعددی می باشد. بخش های اصلی پنل مدیریت شامل بخش کاربران، حسابداری، تنظیمات، محصولات، دسته بندی، و پیام ها می باشند. هر کدام از بخش های ذکر شده، دارای قابلیت های متعددی میباشد که در ارتباط با تمامی این قابلیت ها، در ویدیوها و فایل های آموزشی توضیحات لازم داده شده است.به همین دلیل به صورت خلاصه شما را با برخی از این قابلیت ها، آشنا می کنیم:

امکانات اسکریپت خرید و فروش گیفت کارت و پول های الکترونیکی ویرا گیفت به موارد ذکر شده محدود نبوده و در نسخه های بعدی قابلیت های متعددی به محصول اضافه خواهد شد. علاوه بر این شما می توانید نیازمندی های خود جهت اضافه شدن به محصول را نیز با تیم پشتیبانی در میان گذاشته تا متناسب با درخواست شما انجام شود.

سوالات متداول شما

برای راه اندازی وبسایت خرید و فروش گیفت کارت و پول های الکترونیکی کمتر از 30 روز کاری مراحل نصب، کانفیگ سرور و راه اندازی انجام می شود.

با توجه به سیستم فرم سازی که بر روی ویرا گیفت پیاده سازی شده است، شما به راحتی و بدون هیچ گونه کد نویسی می توانید هر نو محصولی را برای خرید و فروش در سایت خود ایجاد نمایید.

کلیه فرآیند نصب و کانفیگ محصول توسط شرکت ویرا عصر انجام و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بله. ویدیوهای آموزشی و فایل های راهنمای متنی، جهت آشنایی کامل با پنل مدیریت و اعمال تنظیمات، برای شما ارسال خواهند شد.

با تهیه محصول ویرا گیفت، شما در 6 ماهه نخست همکاری، از پشتیبانی رایگان برای رفع مشکلات فنی احتمالی استفاده خواهید کرد. همچنین از آپدیت های رایگان محصول بهره مند خواهید شد.پس از پایان زمان پشتیبانی و در صورت نیاز، می‌توانید نسبت به تمدید پشتیبانی و بهره مندی از آپدیت‌های جدید اقدام کنید.

طراحی سایت درگاه پرداخت ارز دیجیتال
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 02128423562

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ویرا عصر اوراسیا
ویرا عصر اوراسیا
ویرا عصر اوراسیا
ویرا عصر اوراسیا
ویرا عصر اوراسیا
ویرا عصر اوراسیا
ویرا عصر اوراسیا